Print with a variety of formats چاپ با انواع فرمتهای چاپی
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
تابلو لایت باکس از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلقهای بک لایت میباشند همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن میشود. انواع لایت باکس در خانه طراحان سام به شرح زیر می باشد: لایت باکس دیواری ضخامت قاب این لایت باکس ها 4.5 و 7.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در طرفین سازه قرار می گیرد و به همین دلیل از قیمت پایین تری نسبت به نوع نور کف برخوردار است. لایت باکس دیواری را به راحتی می توان با پیچ و یا قلاب تعبیه شده در آن به دیوار نصب کرد. لایت باکس آویز ضخامت قاب این لایت باکس ها 4.5 و 7.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در کف سازه قرار می گیرد. ظرافت ضخامت لایت باکس 4.5 سبب تنوع کاربردی آن شده است. لایت باکس آویز را به راحتی می توان با قلاب تعبیه شده در بالای آن از هر سطحی آویزان کرد. لایت باکس ایستاده ضخامت قاب این لایت باکس ها 4.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در کف سازه قرار می گیرد. ظرافت ضخامت لایت باکس 4.5 سبب تنوع کاربردی آن شده است. منبع: http://www.samdhprint.com/%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3.html
نوشته شده در چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ساعت 20:42 برچسب ها : لایت باکس,ساخت لایت باکس,لایت باکس دیواری,لایت باکس آویز,تابلو لایت باکس,خانه طراحان سام, از دیرباز تاکنون، سیستمهای چاپ تصاویر، تحولات زیادی داشته است. چاپ سربی، فلزی، سنگی، ژلاتینی، افست، دیجیتال و غیره از انواع چاپ محسوب میشوند. ما در این محتوا از خانه طراحان سام، قصد داریم درباره چاپ دیجیتال به عنوان یکی از جدیدترین تکنولوژیهای چاپ، اطلاعاتی را ارائه کنیم. مزایای چاپ دیجیتال اطلاعات مربوط به چاپ تصاویر، از طریق رایانه و در قالب یک رشته بیت به چاپگر ارسال میشود. در واقع پایه و اساس چاپ دیجیتال، یک تصویر شطرنجی یا اصطلاحا یک بیت مپ است؛ که دادهها را از طریق رایانه به چاپگر منتقل میکند. یکی از پرکاربردترین روشهای چاپ دیجیتال میباشد. در این روش با استفاده از تابش نور، تصاویر را روی کاغذهای حساس به نور (کاغذ عکاسی) چاپ کرده و در مرحله بعد تثبیت مینمایند. کیفیت تصاویر در این روش، بسیار بالاست. یکی از مشکلات این روش، دو مرحلهای بودن آن میباشد. البته امروزه این مشکل، با وجود دستگاههای اتوماتیک، حل شده است. در دهههای گذشته Photo Lab یا دستگاه دیجیتال نوری، جایگاه ویژهای در لابراتوارهای عکاسی دارا بود. سیستم الکتروفتوگرافی به دو نوع مرکب جامد پودری یا تونری و مایع یا دیجیتال مرکبی تقسیم میشود. منبع: چاپخانه خانه طراحان سام
نوشته شده در شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ساعت 15:59 برچسب ها : چاپ دیجیتال,خانه طراحان سام,چاپخانه دیجیتال, شرکت خانه طراحان سام آمادگی خود را جهت چاپ هر گونه بنر، فلکس، پارچه، کاغذ دیواری، استیکر، مش، سولیت، بک لایت، فتوگلاسه، گلاسه، عکس، ترنسپرنت، بوم، متالایز، پلات لمینت، شاسی، فوم برد، لیبل، کارت ویزیت، کارت دعوت، ست اداری، کاتالوگ، بروشور، پوستر، تگ، تراکت، بولتن، برش دیجیتال، حکاکی، ساخت تندیس، ساخت انواع سازه های تبلیغاتی و چاپ مستقیم روی اجسام سخت و انواع متریالها در ابعاد مختلف و با کیفیت عالی و همچنین پذیرش کلیه سفارشات در این موارد را اعلام می دارد. امید است با توجه به توانمندی شرکت و حسن سابقه ی آن بتوانیم نظر مدیران محترم دفاتر فنی را در این رابطه در سطح مطلوب جلب نمائیم. دستگاههای که خانه طراحان سام استفاده میکند به شرح زیر می باشد: دارنده اولین نسل چاپ فضای باز، با کیفیتی بالاتر از ماشینهای چاپ فضای بسته با DPI 1440 دستگاه EPSON GS6000:
دستگاه JETI 5000&3300 : اولین دارنده دستگاه عرض 5 متر در ایران و دارنده دو دستگاه چاپ JETI چاپ روی متریالهای مختلفی مانند بنر، فلکس، مش، استیکر و ... دستگاه KONIKAMINOLTALD-6500 :
دستگاه DUPLO DC-645
دستگاه LAMINATING در مجموعه خانه طراحان سام با انواع لمینت های سرد و گرم و در سه نوع مات، براق و بافت دار می توانید پوستر های خود را از لک و یا از بین رفتن محافظت نمائید. لمینیت های فوق جهت مقاوم سازی در مقابل تاخوردگی، رنگ رفتگی و ... تا عرض 150 cm با امکان لمینیت تا ضخامت های مختلف و با طرح های مختلف می باشد. همچنین این مجموعه با بهتر جلوه دادن مربوط به کار هنرمندان و مهندسان معمار و کاربران، نصب چاپ بر روی شاسی های متفاوت را انجام خواهد داد. همچنین شاسی هایی نظیر فوم برد، MDF3mm و شاسی 2cm را میتوان مورد استفاده قرار داد. دستگاه EBA-550
دستگاه INDOOR PRINTING مجموعه خانه طراحان سام با وجود دو دستگاه پلاتر HP5000 6 رنگ و با در اختیار داشتن انواع RIP های قدرتمند، وضوح تصویر و رنگ واقعی را برای شما به ارمغان می آورد. این دستگاهها در سایز 60 اینچ و 42 اینچ موجود می باشد و چاپ بر روی انواع کاغذها مانند: کتد، فتوگلاسه، بک لایت، بوم و ترانسپرنت را انجام خواهد داد. منبع: چاپ دیجیتال در خانه طراحان سام
نوشته شده در چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ساعت 18:39 برچسب ها : چاپ دیجیتال در خانه طراحان سام,شرکت خانه طراحان سام,چاپخانه, فوم برد تخته شاسی با هسته ای از جنس پلی استایرن است که سبک، قابل برش، دارای استحکام و مقاوم در برابر رطوبت است. فوم برد برای قابگیری چاپ و نصب عکس، پوسترهای تبلیغاتی، ایجاد استندهای تبلیغاتی شکل دار و علائم گرافیکی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
ویژگی ها و مزایای فوم برد :
سطح صاف و یکدست فوم برد سبب شده است تا چاپ روی فوم برد جلوه ویژه ای پیدا کند . منبع: چاپ فوم برد خانه طراحان سام
نوشته شده در یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ساعت 19:40 برچسب ها : چاپ فوم برد خانه طراحان سام,چاپ فوم برد,خانه طراحان سام,فوم برد چسبدار, همه ی ما اهمیت چاپ بنر را می دانیم و میدانیم که برای شناساندن کسب و کار خیلی عالی عمل می کند. کمک می کند پیام های خود را با مشتری ها ( مخاطبان) در میان بگذارید همچنین کسب و کارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصویر می کشد. این نوع تبلیغات یک پارچه سفید در اختیار شما قرار می دهد و شما با خلاقیت می توانید کاری انجام دهید که مردم شما را دنبال کنند. استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و کسب وکار ها گرچه روشی استاندارد است ولی گاها چاپ بنر و نصب آن در محیط بیرون از کسب و کار بیشتر سروصدا می کند. ممکن است هزینه و ترس از این که معروف نباشید شما را از این کار منصرف کند، ولی بدانید که دنیای بیرون قدرت شناساندن کالا، خدمات و کسب و کار شما را دارد. با چاپ بنر، پوستر و آگهی نماهای کوچک می توانید از این پتانسیل محیط بیرون استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم مهم ترین دلایل نصب بنر در محیط بیرون از کسب و کار و مزایای آن را در سال 2018 به شما معرفی کنیم. 1 - شما با عموم مردم ارتباط برقرار می کنید و آن ها با شما تماس می گیرند بنرهایی که چاپ می شوند معمولا در محل هایی مثل، ایستگاه اتوبوس، ایستگاه مترو، ایستگاه تاکسی و کنار بعضی ساختمان ها نصب می کنند. این نوع تبلیغات کسب و کار شما را به صورت جدی در معرض دید عموم قرار می دهد. اما این تنها مزیت آن نیست. چاپ بنر روی پارچه سفید به شما فرصت خلاق بودن را می دهد. چاپ خلاقانه نظر عموم مردم را جلب می کند. باعث می شود مردم درباره شما حرف بزنند؛ حتی کمک می کند احساس خوبی نسبت به کالا و کسب و کار شما داشته باشند. گفتنی است استفاده از کیو آر کد (QR code) در طراحی بنر کمک می کند مردم علاقه مند به صورت فوری اطلاعات بیشتری را نسبت به کسب و کار شما مطالعه کنند. 2 - به دنیای بیرون بگویید که چه کاری انجام می دهید معرفی خودتان به دنیا که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید برخی اوقات ممکن است سخت باشد. دید مردم از بیرون به شما خیلی بیشتر از دید آنها از داخل به شما (کسب و کارتان) است. تعداد خیلی زیادی از مشتری های بالقوه در محیط بیرون هستند که خیلی دوست دارند خدمات و کالاهای شما را ببینند. چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ خیلی ساده است؛ امسال به یک مرکز چاپ بنر مراجعه کنید و ببینید که کدام فرمت برای شما موثر است. با چاپ بنر وینیل می توانید تمام اطلاعات که مشتری هایتان می خواهند در اختیارشان بگذارید، حتی روشی موثر برای بیشتر جلوه دادن اطلاعات مهم مثل کالای جدید و آفر تخفیف است. این کار مشتری را جلوی شما ترسیم می کند. قبل از این که آن ها وارد ملک شما بشوند، می توانید با آن ها صحبت کنید. بنرها، پوسترها و آگهی نما ها را مثل بازاریاب های بی صدا و در عین حال پرسروصدا تصور کنید. اجازه دهید این بازاریاب های بی صدا، حرف شما را به دنیای بیرون داد بزنند. 3 - آگهی نماها ( نوعی بنر) خیلی روشن و شفاف پیام را می رسانند اگر می خواهید به توده های مردم پیام خود را برسانید، یا می خواهید بنرهای شما بیشتر دیده شوند، چاپ بنر (آگهی نما) و نصب آن چیزی است که شما به دنبال آن می گردید. بیلبورد ها یا آگهی نماها دقیقا زمانی جلوی چشم مردم ظاهر می شوند که هیچ چیزی غیر از آن ها در نما نیست و خیلی روی مردم تاثیر می گذارند. وقتی که شما در ترافیک هستید، وقتی که شما بیرون از مرکز خرید هستید یا در خیابان منتظر دوستتان ایستاده اید و خیلی از حالت های دیگر، ممکن است توجه شما را جلب کنند. طراحی یک آگهی نما به صورت خلاقانه اگر خوب طراحی شده باشد، بی نظیر عمل می کند و یکی از شکل های قدرتمند تبلیغات است. 4 - نکته ی کلیدی تداوم در تبلیغات است تبلیغات عالی ما را شکار می کند. بروز بودن و زنده بودن خیلی عالی است، به همین سبب مشتری ها باید شما را در دستان خود احساس کنند. اگر می خواهید در مورد شما (کسب و کارتان) صحبت کنند، باید همه ی این کارها را به شیوه جذابی انجام دهید. چاپ بنر و نصب آن در محیط بیرون علاوه بر این که همیشه در جلوی چشم مردم حضور دارد و بیشتر دیده می شود، در خاطر ها هم بیشتر می ماند. منبع: چاپ بنر خانه طراحان سام
نوشته شده در دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ساعت 16:33 برچسب ها : چاپ بنر, لایت باکس چیست؟مطمئناً تا به حال لایت باکس های زیادی را در خیابانها، رستورانها، مجتمعهای تجاری، مراکز خرید، مترو، داروخانهها، گالریها، کافهها، فستفودها و خیلی جاهای دیگر که نیاز دارند خدمات یا محصولات خود را با جلب توجه بالا در معرض نمایش قرار دهند دیدهاید. کاربرد لایت باکستابلو لایت باکس تبلیغاتی در رستورانها، کافیشاپها، نمایشگاههای عکس، فستفودها، فروشگاهها، مترو، فضای باز و بسته، منوی رستورانها، نگارخانهها، صندوق پذیرش در داروخانهها، تابلوهای راهنما و اماکن، تابلوی داخل شرکتها، بازار موبایل، مغازه و سوپرمارکتها، داخل سالن سینما، آرایشگاهها، باشگاههای ورزشی، مراکز خرید، مطب پزشکان و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات و یا اطلاعرسانی داشتهباشد مورد استفاده قرار میگیرد.
مزایای لایت باکس هالایت باکس ها نقش مهمی در حوزه تبلیغات محیطی و بازاریابی دارند. یکی از بزرگترین امتیازات لایت باکس نسبت به رقیبانش، استفاده از منبع نوری است که از پشت به آن تابیده میشود و در محیطهای تاریک و سایه مانند، جلب توجه خاصی دارد و میتواند بهترین گزینه برای تبلیغ خدمات و محصولات شما باشد. ساختار سازه لایت باکس فریم لسسیستم نور لایت باکس ها پیش از این فلورسنت (مهتابی) بود، این سیستم نوردهی یک ضعف بزرگ برای لایت باکس ها به حساب میآمد. زیرا علاوه بر مصرف بالا، عمر کوتاهی داشته و همینطور پخش نور در سطح یکدست نبوده است. انواع لایت باکسلایت باکس ها به چند دسته تقسیم میشوند : منبع: لایت باکس خانه طراحان سام
نوشته شده در دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ساعت 16:30 برچسب ها : لایت باکس,لایت باکس خانه طراحان سام, این سوالی است که ممکن است ذهن تمام موسساتی که برای اولین بار قصد چاپ تراکت را دارند به خود مشغول کند. عموما تراکت ها بر حسب موارد استفاده سایزهای متفاوتی را به خود می گیرند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت : كاغذهای با سایز A7ابعاد در نظر گرفته شده برای این سایز 105 در 74 میلی متر است. این سایز کوچکترین سایزی است که به شما در چاپ تراکت پیشنهاد می شود. با استفاده از این سایز از تراکت می توانید پیشنهادات مختلف خود را به گوش عموم برسانید. در هنگام طراحی این نوع تراکت باید همه چیز کوتاه و مختصر باشد چرا که فضای کافی برای نوشتن وجود ندارد. كاغذهای با سایز A6کاغذهای A6 همانند اندازه یک کارت پستال هستند. ابعاد این کاغذ 148 در 105 میلی متر است که به شما امکان ارائه پیام دلخواهتان را می دهد. از این کاغذ عموما برای اکثر چاپ تراکت ها استفاده می شود. چرا که علاوه بر داشتن فضای کافی، سبک و کوچک است. از این نوع کاغذ می توانید برای دادن پیشنهادات ویژه و یا اطلاع رسانی به مشتریان جدید استفاده کنید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید. كاغذهای با سایز A5A5 کاغذ دیگری است که مورد توجه بسیاری از کمپانی های و موسسات قرار می گیرد. چرا که با استفاده از فضای زیادی که در اختیار دارند می توانند پیام خود را به صورت کامل به عموم برسانند. این کاغذ در ابعاد 148 در 210 میلی متر به چاپ میرسد و یک راه موثر برای فروش کالا، در داخل نمایشگاه ها، قرار دادن درب منازل و کمپین های بازاریابی می باشد. این کاغذ بهترین گزینه برای تبلیغات است و پیشنهاد می کنیم آن را در بین لیست کارهای تبلیغاتی خود قرار دهید. كاغذهای با سایز A4کاغذ A4 شاید به نظر دارای فضای کافی و مناسب برای توضیحات مختلف باشد، اما چیزی که در مورد چاپ تراکت ها بسیار مهم است این است که مشتری بتواند آن را به راحتی با خود حمل کند. کاغذ های A4 عموما دارای ابعاد 297 در 210 میلی متر هستند و با اینکه دارای فضای کافی هستند اما شاید برای مشتریان چندان جالب نباشد. عموما از این سایز کاغذ برای توضیحات در مورد یک محصول استفاده می شود. كاغذهای با سایز DLاین نوع از کاغذها 1/3 کاغذ های A4 و در ابعاد 210 در 99 می باشند. این کاغذ ها به راحتی در جیب جا می شوند و می توانید از آن ها در نمایشگاه های تجاری استفاده کنید. کاغذ مربعيکاغذهای مربعی نوعی متفاوت از کاغذهای مخصوص چاپ تراکت هستند. انتخاب این نوع از تراکت ها سلیقه ای است. ابعادی که این نوع تراکت ها دارند در سه نوع 140 در 140، 148 در 148، 210 در 210 میلی متر می باشد. استفاده از این نوع کاغذ باعث برجسته شدن تبلیغات شما خواهد شد. منبع: چاپ تراکت خانه طراحان سام
نوشته شده در سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ساعت 15:34 برچسب ها : چاپ تراکت خانه طراحان سام, تاریخچه چاپ دیجیتال نسبت به چاپ از قدمت کمتری برخوردار است یعنی درست زمانی که یوهانس گوتنبرگ، بازرگان آلمانی مطبوعاتی را ایجاد کرد که به واسطه آن تولید انبوه کتاب آغاز شد. اولین چاپ های دیجیتال در اوایل دهه 1990 به بازار عرضه شدند. چاپ دیجیتال هر تصویر را مجموعه ای پیچیده از اعداد و فرمول های ریاضی در نظر میگیرد. این تصاویر بعنوان یک ماتریس نقطه ای به نام پیکسل ذخیره می شوند، که به این فرآیند دیجیتال کردن گفته میشود. در مرحله بعد تصاویر دیجیتالی شده برای کنترل رسوب جوهر، تونر یا قرار گرفتن در معرض انرژی الکترومغناطیسی برای تولید داده ها استفاده می شوند. چاپ دیجیتال از یک سیستم مدیریت رنگ استفاده میکند که تصاویر را به همان میزان کیفیتی که دیده میشوند چاپ میکند. اولین چاپ دیجیتال رنگی در جهان به نام "مجله ایندیگو" در سال 1993 شکل گرفت که یک شبه باعث تغییر در دنیای چاپ شد و مشتریان توانستند چاپی سریع، شخصی و با کیفیت بالا را از طریق اینترنت انتخاب کنند.نام دستگاه چاپ فشاری(printing press) ازشرکت "بنی لاندا" که در سال 1977 برای ایجاد سریعترین دستگاه فتوکپی در جهان تاسیس شده بود، گرفته شده است. لاندا بعدها کشف کرد که جوهری که برای فتوکپی استفاده میشود جوهر چاپ دیجیتالی نامیده می شود که می تواند در چاپگرها مورد استفاده قرار گیرد. جوهر چاپ دیجیتال از ذرات رنگی کوچک معلق در روغن مرسوم به نام ایزوپار استفاده می کند که می تواند توسط یک دیفرانسیل ولتاژ جذب یا دفع شود. جوهر یک لایه پلاستیکی نازک و صاف بر روی سطح کاغذ ایجاد می کند. از زمان آغاز اولین چاپ دیجیتال، بازار همچنان به طور گسترده رشد داشته است و در سال 2010، بازار چاپ دیجیتال به ارزش 85.2 میلیارد دلار معادل بیش از 225 میلیارد نسخه چاپی داشته است و پیش بینی می شود که 18 درصد از کل چاپ ها در سال 2016 بوده است و این رشد چشمگیر در سال های آینده نیز ادامه خواهد یافت . چاپ دیجیتال در همه جا در آینده خواهد بود. چاپ دیجیتال فقط برای چاپ تجاری استفاده نخواهد شد؛ برای چاپ و بسته بندی نیز استفاده می شود. مطبوعات دیجیتال پس از بازار بسته بندی توسعه خواهند یافت و شخصی سازی بسته بندی در آینده بزرگ خواهد بود. چاپ دیجیتال به هر دو کاربر در خانه و محل کسب و کار اجازه می دهد برای چاپ دیجیتال تصاویر از سیستم های کامپیوتری دسکتاپ استفاده کنند. استفاده آسان و کیفیت بهبود یافته چاپ دیجیتال را محبوب ساخته است. در طول بیست سال گذشته، چاپگر دیجیتال بهبود یافته و تعداد و نوع جوهر پشتیبانی، جایگزین چاپ عکاسی رنگ نقره ای هالید گسترش یافته است. در آینده، اطمینان از پایداری نسخه های تولید شده باید قیمت چاپ دیجیتال را جالب تر کند. مطبوعات دیجیتالی نیز سریعتر تبدیل می شوند و برای رسیدگی به انواع چاپ بیشتر طراحی می شوند. منبع : چاپ دیجیتال خانه طراحان سام
نوشته شده در شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ساعت 14:24 برچسب ها : تاریخچه چاپ دیجیتال,چاپ دیجیتال خانه طراحان سام,قیمت چاپ دیجیتال,
نوشته شده در دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ساعت 15:49 برچسب ها : چاپ بروشور خانه طراحان سام,
نوشته شده در دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ساعت 15:04 برچسب ها : چاپ دیجیتال خانه طراحان سام,
آخرين مطالب ارسالي » همه چیز در رابطه با کارت ویزیت (یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۴:۰۸) » لایت باکس های فریم لس چیست؟ (یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۲) » کارت ویزیت چه محتوایی دارد؟ (یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۹) » معرفی چاپ بک لایت (سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۵) » چگونه کارت ویزیت خودمان را طراحی کنیم؟ (سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۴) » چاپ استیکر چیست؟ (شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۵) » برای طراحی لایت باکس باید چه نکاتی را رعایت کرد؟ (چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۷) » آموزش نصب کاغذ دیواری (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۱) » تفاوت اصلی چاپ دیجیتال با چاپ افست در چیست؟ (شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۷) » انواع لایت باکس و اندازه های آن (چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۰:۴۲) » چاپ دیجیتال چیست؟ (شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۹) » چاپ و خدمات پس از آن چیست؟ (چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۹) » چاپ فوم برد با چه دستگاهی انجام میشود؟ (یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۰) » 4 دلیل چاپ بنر برای رشد سریع کسب و کار شما (دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۳) » لایت باکس چیست؟ (دوشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰) » بهترین اندازه برای تراکت های شما کدامند؟ (سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۴) » تاریخچه چاپ دیجیتال به چه زمانی برمیگردد؟ (شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۴) » انواع چاپ بروشور کدام است؟ (دوشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۹) » دلایل اصلی استفاده از چاپ دیجیتال چیست؟ (دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۴) |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
تمامی حقوق مادی و معنوی اين وب سايت محفوظ و متعلق به گروه مدیریت و پشتیبانی آن می باشد. قدرت گرفته از : سرويس سايت ساز نیلی بلاگ |